شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در مدسان

رضایت مندی و آسودگی خاطر مشتریان همواره از الویت های مدسان هست و ما در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است مشتریان محترم بعد از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

1. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات فروشگاه مغایرت داشته باشد:

اگر کالایی که دریافت کردید ، با اطلاعات درج شده در فروشگاه اینترنتیمدسان مغایرت داشته باشد ، در این موارد باید حداکثر تا 24 ساعت مغایرت کالا را با ما در میان بگذارید تا هماهنگی های لازم برای بازگشت کالا انجام شود.

2. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

در این موارد مدسان ضمانت بازگشت 7 روزه را در نظر گرفته است تا اگر طی یک هفته محصول دریافت شده مشکل و ایراد فنی داشته باشد با هماهنگی واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش مدسان، محصول خود را به فروشگاه بازگردانید تا بررسی های دقیق تر انجام شود.نکته دقت شود که تمامی بررسی سلامت کالا قبل از ارسال کالا چک می شود.

3. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

اگر متوجه شدید کالا موقع حمل و نقل و یا سایر موارد آسیب دیده است ، از آنجایی مطابق فاکتور ارسالی،کالای خریداری شده کاملا تست شده تحویل شرکت حمل و نقل گردیده،هر گونه شکستگی و یا آسیب دیدگی احتمالی بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد .