شرایط و قوانین استفاده در مدسان

 

1. توجه داشته باشید که ثبت سفارش درهر زمان در سایت به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مدسان از سوی کاربر می باشد.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

2. افزودن محصول به سبد خرید به معنی رزرو محصول نیست ، به این معنی است که تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

3. اگر بعد از ثبت سفارش مشتری از طریق یکی از راه های ارتباطی با مدسان تماس برقرار نماید یا بلعکس و طی مذاکره دو طرفه برای ارسال یک محصول دیگر که با محصول ثبت شده در سفارش مغایرت دارد برسند ملاک ارسال مدسان محصول توافق شده جدید می باشد و موارد ثبت شده در سایت نامعتبر می‌گردند.

4. مدسان همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،  تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مدسان تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. در این راستا آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل ( تایید شده توسط شرکت حمل و نقل ) باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس ازفروش مدسان اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش مدسان ارسال شود.

5. مدسان کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، فرصت تست در اختیار مشتری قرار می دهد و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود .

6. مدسان خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

7. مدسان  فقط در گرگان نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش دارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، در شهر های دیگر  مراتب را جهت پیگرد قانونی به ما اطلاع دهید.

8. تمامی سفارشات  قبل از ارسال از انبار ” تست فروشگاه ” عبور کرده و از نظر ظاهری و کارکرد دستگاه کاملا تست شده و سپس بسته بندی می شود . و در نهایت به پست تحویل داده می شود . لذا هرگونه آسیب دیدگی ظاهری و شکستگی کالا مطابق بند 4 این قرارداد خواهد بود.